אחרי שנים של הזנחה: 20 מיליון שקל יוקצו לשדרוג הר המנוחות

קלמן טלר No Comments on אחרי שנים של הזנחה: 20 מיליון שקל יוקצו לשדרוג הר המנוחות

מהפך בהר המנוחות: 20 מיליון שקל מושקעים בשדרוג ההר לרווחת המתפללים והמבקרים. "אני רוצה שזה יהיה ברמה הכי גבוהה", אמר ראש העיר ירושלים משה ליאון בסיור מיוחד שערך בהר המנוחות בירושלים | בקרוב: שלב ב' של השיפוצים ייצא לדרך

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי שנים של הזנחה ותלונות מתפללים ומבקרים, מבצעת עיריית ירושלים מהפך של ממש בתשתיות בהר המנוחות. במסגרת שדרוג ההר יוכשרו מתחמי חניה, יוקמו מתחמי הצללה, יבוצע שדרוג תשתיות, ביוב, הסדרת כבישים, חיפוי קירות הבטון והקמת עמדות לשתיה קרה.

את המהפך בהר מוביל ראש העיר ירושלים משה ליאון, יחד עם ממלא מקומו, מחזיק תיק הכספים בעירייה, צביקה כהן ומשה גורא מחזיק תיק מבני ציבור.

הבוקר (חמישי), הגיע ראש העיר עם מנכ"ל העירייה, איציק לארי, ומנהל האגף למבני דת, הרב יצחק הנאו, המשמש כפריוקטור של העיריה לשיפוץ בית העלמין, לסיור במקום על מנת לבחון את התקדמות העבודות לקראת סיום השלב הראשון ויציאה לשלב השני והשלישי של עבודות השיפוצים.

הרב הנאו הוביל את הסיור והראה את השדרוג המשמעותי של בית העלמין בשנה האחרונה. מתחם החניה הגדול שופץ ללא הכר, סככות הוקמו, והכבישים שופצו.

לבקשת ראש העיר, הוחלט להאיץ את המשך השיפוצים בהר ולהפוך את בית העלמין שסבל מהזנחה ממושכת, לרווחת המתפללים.

"אין שום סיבה בעולם שבית העלמין הגדול בארץ, לא יהיה ברמה הכי גבוהה. אנחנו נגייס את כל המשאבים הנדרשים ונהפוך את בית העלמין למתוחזק ביותר בארץ", אמר ליאון במהלך הסיור.

ראש העיר גם ביקש להגביר את הניקיון והתאורה במקום ולהשקיע משאבים בתחזוק המקום הן בהנגשת תחבורה ציבורית והן בתנאים הפיזיים של המקום.

בתום הסיור, הודיע ממלא מקום ראש העיר צביקה כהן, כי יפעל להביא תקציבים לצורך שדרוג בית העלמין משרד הדתות, הרב יעקב אביטן, שמעוניין אף הוא בשיפוץ בית הקברות, ואחראי מתוקף תפקידו על החזקת המקום. "אנחנו נבוא לכאן עוד כמה חודשים, ואני רוצה שיראו פה את המהפך", אמר ראש העיר לאנשי המקצוע שהשתתפו בסיור.



0 תגובות